Mammaledig

Måndag 10 Mars, 2014 - 09:44
Godmorgon mina vänner!

Idag går jag på mammaledighet, wihoo :) och ledigheten har redan börjat helt underbart. Fick sova från 21:00-07:30 med några kisspauser. Kan inte minnas när jag sov så länge sist så kroppen behövde nog de. Mådde som sagt skit igår. Men idag e de helt tvärt om. 
Precis käkat frukost och nu blir de att göra sig klar för ska åka ner till bm om 50 min. Dax för ny mätning av magen och lyssna på lillen som verkar vilja stanna kvar där inne. Trodde ju aldrig att jag skulle va där idag, va helt inställd på att få tidigare. Men så blev de ju inte haha. 4 dagar kvar till bf så han har ju lite tid på sig :-P oavsett vad så har vi han i vår famn om Max 3 veckor. Får se om vi kanske snackar om igångsättning idag eller man avvaktar med de? För det ska väl bokas tid till sånt oxå. 
Hoppas verkligen att jag slipper igångsättning. 

Efter bm får de bli iväg och veckohandla sen får vi se va dagen bjuder på. Strålande sol och än är jag på toppen humör <3

Önskar er alla en bra starta på denna veckan :)





Kommentarer
Postat av: Ettbarn

Vilken jätte fin stor mage du har. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: