Bebis bubbla

Tisdag 25 Mars, 2014 - 05:03
Jag e helt förälskad i vår son <3 han e verkligen den finaste som finns. Mitt lilla hjärta. Kan ligga i timmar och titta på honom. Ett liv utan honom finns inte längre.

Precis vaknat här på sjukhuset. Har fått sova hela natten, riktigt skönt. Vaknat lite då och då för bäcknet gör fortfarande ont att ligga på.

Tänkte egentligen stanna här på sjukhuset i 3 dagar men funderar på om jag ska bege mig hem idag. Jag sköter ju ändå allt själv här och har någorlunda koll på allt :) och de viktigaste att både jag och Liaz mår bra. Vi får se. Får fortsätta tänka på de och sen höra med personalen här. 

Nä nu ska jag fortsätta sussa på min bebis, snart kommer pappan oxå. 3 timmar kvar <3 




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Stort grattis till lilla Liaz! Visst är det en underbar känsla när man får träffa sina små skatter? Vi lever i bebisbubblan här också och kan knappt fatta att hon faktiskt har legat i min mage och grott i över 9 månader!!

Svar: Tack snälla och grattis till er dotter Svea om jag inte minns fel? :)
De e en helt fantastisk känsla kan knappt heller förstå att han legat där inne. Kan inte slita blicken ifrån honom :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-25 @ 13:22:07 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: