6 Mars

Torsdag 06 Mars, 2014 - 08:19
8 dagar kvar och fortfarande inga tecken. Bara de jäkla bäcknet som gör så jäkla ont!
Knappt sovit inatt heller så har legat i soffan. Dock så e kroppen lite piggare idag så funderar på att bege mig till mekonomen och inhandla en babyspegel. Fick de som tips häromdagen. Skit bra när man har den lille där bak och jag e ute och kör själv med han så kan jag se va som händer där bak. Så man har lite koll :) 
Ska köpa såna fönsterskydd till bilen oxå. Vete tusan va dem kallas haha. Sen har jag funderat på fårskinn i vagnen så funderar på att köpa de oxå. Sen är man klart med allt. 
Sen får de bli en promenad idag oxå så bebisen kommer igång där inne.

Önskar er alla en trevlig torsdag, nu ska jag se till att hoppa in i duschen :)

The love of my life <3 




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Oh, de där sakerna skulle vi också behöva införskaffa, får kanske bege mig till mekonomen idag jag med :)

Svar: De får du göra :-) lika bra innan bebisen kommer så man har sakerna hemma :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-06 @ 10:14:31 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: