41+0

Lördag 22 Mars, 2014 - 09:12
Idag är det exak en vecka kvar till igångsättning. Om de nu blir de dvs. Och istället för lillen ska trilla ut så har vi lite disco. Sitter vid datorn denna morgon och dunkar på och han verkar dansa loss där inne för tusan va han började hålla igång haha. 
Hela natten har han oxå hållit igång. Men inget som stört mig som tur e. Har sprungit på toa 1 gång i timmen som vanligt men fick ändå sova hela natten i sängen. Skööönt!

Igår hade vi en lugn dag hemma och på kvällen kom min pappa på en snabb kaffe besök :) så de va trevligt. Idag får vi se va dagen bjuder på. Tråkigt väder. Och promenera kan jag inte med tanke på min foglossning. Så får väl se va man gör. Kanske en hemma dag idag oxå. E rätt skönt speciellt när de e sånt här tråkigt väder.

Nä nu ska jag hänga in all tvätt vi tvätta igår. Tvätta hela dagen haha hade 5 maskiner så nu hänger där kläder i hela lägenheten haha. Men skönt när de e gjort :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: