3 Mars

Måndag 03 Mars, 2014 - 09:38
Godmorgon vänner!

Pigga och glada? Inte jag haha, varit uppe sen kl halv 5 men de e väl inget ovanligt. Mår i alla fall tusen gånger bättre idag. Vete tusan va som hände igår. Efte jag käkade middag fick jag en enorm magknip och hela jag mådde pyton. Svetten bara rann och smärtan blev bara värre. Min första tanke va e de dax? E de så här de ska kännas för då dör jag!! Haha men i alla fall tänkte först ringa förlossningen för jag blev lite rädd men efter 2 timmar så släppte denna smärta och jag börja frysa som tusan istället. Lyckades somna och mådde mycket bättre när jag vakna. Hemskaste kvällen!! Trodde först att de va dax men de måste ha varit något annat. Hade de varit maten så borde ju Tobbe oxå blivit dålig kan man tycka. Men men jag mår toppen, lillen mår toppen. Det är det viktigaste! 

Min första tanke va om jag har så ont nu  undra hur då förlossningen känns haha. Antagligen mycket mycket värre :-P vi får väl se. 

Idag blir de iväg och veckohandla sen ska jag bara ta de lugnt. Kroppen e helt död idag känns de som. Måste fixa i sovrummet med så vi får in spjälsängen där inne. Ska flytta vår säng lite närmare väggen för annars måste jag klättra över sängen om spjälsängen står där. 

Nu blir de lite frukost och våra bästa år :-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: