27 Mars

Torsdag 27 Mars, 2014 - 03:39
Får bli ett litet natt inlägg idag. De va ju inte längesen man va uppe och kved varje natt. Men nu e de helt annorlunda. Dock e jag pigg nu. Lillen lyckades få i sig ordentligt med mat igår innan vi la oss. Så lyckades sova från 22 till 03:00 innan han ville ha mat igen. Ligger här nu ch tittar på honom. Kan man göra annat :-) så himla mysigt ligger på rygg och han ligger precis intryckt till mig och  nannar gott.

Va på sjukhuset igår för pku prover tror jag de hette. Sen ville de kolla gulsot och lite annat. Än så länge ser allt tipp topp ut.
Både jag och Tobbe blir så nervösa för alla prover haha men de e väl normalt :-P
Tänkte slängde ihop en förlossningsberättelse oxå men får se när de blir. Får ta de när lillen nannar <.3

Nä nu ska jag gosa vidare med min bebis. Kan inte förstå att han äntligen e här. Att han e min och Tobbes. <3

Testade bilstolen igår på till sjukan den uppskattades stort :-)





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Älskar den bodyn! Så himla söt!!

Svar: Eller hur haha. Tycker oxå de synd att den blev förstörd efter första dagen. Naveln hade rört till den och nu försvinner inte blodfläcken :-(
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-27 @ 11:38:18 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: