2 Mars

Söndag 02 Mars, 2014 - 05:18
Mina höfter!! Herregud... Detta börjar bli riktigt jobbigt nu. Ligger jag förlänge på en sida så kan jag vakna upp av en jäkla smärta i höfterna. Gaaah
Hade velat somna om men mitt hjärta här bredvid snarkar som tusan! Så hur ska man lyckats med de?

Nu är vi äntligen inne i mars månad. Månaden som vi kommer bli föräldrar. Frågan e bara när? Inga värkar än! Denna helgen har jag promenerat jag har stor städat och hållit igång men Nop, allt är bort blåst! Jag som trodde de va på G! 
Svärmor har ju sagt hela tiden han kommer den 2 mars men de börjar se lite dåligt ut på den fronten. 

Han är i alla fall välkommen alla dagar utom 8 mars. Då e de min brors födelsedag. Vill att han ska ha en egen dag haha. 

Nä nu kanske jag ska försöka vila ögonen lite. Han verkar ta ett litet uppehåll med snarkandet nu haha! 

Min lilla bebis ser lite utslagen ut. :-P




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Ja, skönt att mars är här men själv förbereder jag mig mer och mer på att gå över tiden. Har just nu siktet inställt på igångsättning 20/3 (är då i v.42+0). Det som suger mest är bara att sambon fyller år den 22:e och hans syster 21:a. Så vill verkligen att bebis skall komma ut innan dess. Får väl satsa på ännu mer promenader och ännu mer städning. Haha. Sen skall jag hoppa trampolin nere i gympahallen hade jag tänkt ;)

Svar: Oj ja då får du sätta fart och hoppa lite så hen väljer att titta ut innan :-D
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-02 @ 09:54:04 ? http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Elin (Längtanefterlilladig)

Har lika ont i höfterna. Riktigt jobbigt att ligga på sidan & det gör ont att vända sig i sängen/soffan & resa sig upp från liggandes.

Svar: Jobbigt nu den sista biten som e kvar hehe
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-02 @ 16:26:00
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Drömde inatt att su ficks in bebis, så var tvungen att gå in på din blogg direkt, men ser inget inlägg om någon bebis så det var väl inte sant då :(

Svar: Nää :-( hade ju hoppats på din dröm stämde men här är inga tecken än på att han vill komma ut :-( han trivs bra där inne hehe :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-03 @ 09:11:22 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: