16 Mars

Söndag 16 Mars, 2014 - 07:33
Ush så trött man är idag. Har varit vaken sen halv 3 så har legat nerbäddad i soffan. Slumrade till lite innan så skönt. 
Mår i alla fall bättre än igår. Igår vaknade jag upp och hade en kass dag. Blir ganska deprimerad av att fortfarande vara gravid så de blev några gravid tårar och satt och tyckte synd om mig själv för lillen aldrig vill komma. 
Men som sagt idag har vi nya krafter snart får vi träffa vårt mirakel. 

Idag är de riktigt kasst väder, grått och regn så får se va dagen bjuder på. Kanske ska sätta mig och pyssla lite i scrapbooken. Ska nog bege mig ut och gå en lång runda oxå.

Nä nu ska jag njuta av en kopp kaffe så man piggnar till<3





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Övertids dagarna är verkligen jätte jobbiga! Mitt humör pendlar hela tiden nu, enas tundran kan jag känns mig ganska tillfreds ändå men bara några minuter senare kan jag bryta ihop för att bebis inte vill komma ut :/. Känns så orättvist att alla andras förlossningar startar förutom min :(

Svar: Förstår precis den känslan. Fast att jag bara gått över 2 dagar så tar de som tusan på mig. Humöret pendlar och de känns som han aldrig vill titta ut fast att jag vet att de snart kommer. Frågan e bara när. Känns som alla ploppar ut bebisar utom jag
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-16 @ 10:06:39 ? http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Ettbarn

Han kommer snart ska du se.... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: