11 Mars

Tisdag 11 Mars, 2014 - 17:10
Och fortfarande ingen bebis i sikte hehe. Börjar ge upp nu när man hållit igång som man gjort och inga tecken på att han e på väg ut. Kanske ska lägga mig ner och göra lite situps haha men tror nog inte de funkar så bra. Lär ju inte komma upp haha.

Har varit vaken sen 3 inatt, så hade de inte så bra som igår med sovmorgon.
Lyckades i alla fall slumra till en liten runda i soffan som tur va. Efter frukosten blev de en promenad till therese som bjöd på kaffe och kanelbulle. Smaskens. Kul när man träffar barnen och så kommer oliver fram och frågar om liaz kommit ut. Han blir lika besviken varje gång jag säger att han ligger kvar i magen. Söt han e <3 Sen blev de i alla fall en promenad hem och nu har jag precis käkat middag och nu ligger jag och vilar. Har en jäkla smärta i axeln. Vete tusan va jag gjort. När jag vakna imorse och skulle resa mig upp knakade i axeln och nu kan jag knappt klä på mig. Så har lagt vetekudden på axeln nu och hoppas på att musklen mjuknar upp.

Har i alla fall varit kanon fint väder. Tror de blir en varm och härlig sommar. :) Blir många vagn promenader haha. Längtar redan nu att ta vagnen på vårpromenad hihi :-)

Nä nu ska jag vila vidare. Kanske att man har turen att jag vaknar upp med smärta? Hihi hur kan man ens längta efter smärtan? Jag som till och med har förlossningsrädsla längtar till dagen. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: