11 dagar

Måndag 03 Mars, 2014 - 17:26
Okej nu börjar de seriöst ticka neråt med dagarna. 11 dagar kvar och de låter ju lite läskigt att när man äntligen kan säga att jag e beräknad NÄSTA VECKA!!! Det slog mig innan idag. Nästa vecka är vi beräknade. Sjukt. De börjar bli lite skrämmande hur mycket man än vill ha ut han. 

Varit iväg och veckohandlat idag oxå hade behövs köra ut till öob och köpa nytt kattgym till lille lazze oxå men de får jag ta i veckan. 
Precis ätit middag. Hemmalagade hamburgare. Riktigt gott så nu sitter man helt däst i soffan kan knappt röra mig och lillen håller igång i magen. 
Halsbrännan har börjat lugna sig oxå. Trodde jag skulle slippa halsbränna, men den har slagit till nu mot slutet. Har haft den snart i en veckas tid. Och idag har den varit riktigt jobbig. Tur de inte är lång tid kvar hehe. Han kanske blir som mig när mamma födde mig. Får en massa hår haha. Men har en känsla av att de inte blir så. Får se vem han liknar. Jag va rätt mörk när jag va yngre. Har brunt hår nu och bruna ögon så får se om de mörka vinner över de ljusa. Tobbe e ljus i sig. Sen har han lite RÖTT i sig!!! Haha tänk så blir han rödhårig hahaha nä Gud va elak jag e nu. Rödhårig med fräknar ush nä nu ska jag va tyst haha. Spännande. Han får i alla fall gärna komma innan måndag så jag förhoppningsvis slipper hinnsvepningen :-P känner mig inte road över den men jag gör allt för att slippa gå över tiden. Och kan man föda barn så kan man nog klara de haha :-P 

Nä nu ska jag jäsa vidare 

Funderar på att köpa dessa till lillen. Hur söta som helst! <3




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Vi är beräknade DENNA veckan, också helt sjukt! Känns dock som jag kommer få över tiden, BF på onsdag och har inga mer känningar än det jag haft de senaste fem veckorna xD

Svar: Herregud :-P kan inte din bm göra en hinnsvepning på dig och se om de hjälper?
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-03 @ 23:34:19 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: