27 Juni

Fredag 27 Juni, 2014 - 13:57
Nu kan man äntligen luta sig tillbaka och koppla av innan man ska bege sig ut!
Har stor städat hela lägenheten, tvättat några maskiner tvätt och självklart busat med liaz hela dagen ;-) nu nannar han gott i sin gunga och jag passar på att luta mig tillbaka i soffan. Så fort Tobbe kommer hem ska jag sticka iväg och göra naglarna fina igen :-) Äntligen! Dem ser förjävliga ut!! 
Får se va de blir för naglar idag ;-)

Sen blir de mys med min familj med god mat och bara njuta av att helgen har kommit. Imorgon bär de av till Kävlinge. Min morbror kommer äntligen och hälsar på. Han kom ner idag och ska stanna 2 veckor så vi ska åka ut till mormor imorgon och hälsa på nu när han e nere :-) han har inte heller träffat liaz än så ska bli kul att visa upp honom :-D

Nä man kanske ska släcka dem små blå lite nu :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: