26 Juni

Torsdag 26 Juni, 2014 - 14:50
Ligger här i soffan och bara chillar. Liaz sover gott i sin gunga. Skumt väder har vi här. Sol men samtaigt har vi haft åska. Sen e halva himlen svart och halva solig så där kommer nog en skur.
Idag har vi kört en lugn dag hemma tillsammans och myst jag och Liaz. Pappan jobbar men kommer hem om typ en timme :)

Skönt att de äntligen e helg igen imorgon :-D 
Ska dessutom fixa naglarna imorgon när Tobbe kommer hem från jobb. Ska bli skönt att få gjort dem. Riktigt slitna nu eftersom jag inte varit där på 5 veckor nu. Så nu ser dem förjävliga ut ;-P

Slog mig igår att jag fyller ju år snart :-P fast fyller bara 26 så inget speciellt haha. Får väl se om vi kommer ha något här hemma, eller om jag hoppar de denna gång, och bara kör att den som vill komma och gratulera får göra de. Vi får väl se, får väl bestämma mig snart om jag ska boka upp familjen. Min mormor och även min mamma har en tendens till att alltid va upptagna haha man måste boka dem en månad innan hahaha nä nu överdrev jag kanske lite :P 

Nä nu ska jag slappa här innan mitt hjärta vaknar <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: