En helt fantastiskt dag

Tisdag 22 Juli, 2014 - 23:07
Jag och liaz började dagen med en tur till väla idag där vi mötte upp min fina vän Patricia och hennes son för lite shopping.
Som vanligt när man ska handla till sig själv så slutar de med att lillen får de mesta haha.
Tycker de e roligare att shoppa till han. Själv fick jag tag på
En klänning två linnen och sen korta leggings. 

Efter shoppingen så splittrades vi och jag mötte upp Plume här hemma. Tapper tog i samma veva iväg min bil och fixa de med taggen, super snällt! 

Nu på kvällen mötte vi upp grannarna för grillning. Riktigt smarigt sen bjöds de på kaffe.

Nu ligger lillen och sover och jag Plume och Tobbe slappar i soffan.

Tänk att min lilla prins blir hela 4 månader imorgon <3 

Liaz tar en selfie <3 Han gillar att se sig själv :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: