30 Juli

Onsdag 30 Juli, 2014 - 20:49
Äntligen är jag bättre i både axel och nacke. Efter smärtan i axeln så åkte jag på en nackspärr. Hmm tack lixom allt på en och samma gång. Antagligen för vi har fläkten igång i sovrummet misstänker jag.

Men eftersom jag va bättre idag och pappan jobba över så passa jag och liaz på att hälsa på farmor och farfar. Farmor och liaz invigde gungorna haha så sött! Han verkligen gilla att gunga min lilla räka. Så får väl börja ta ut och gunga han mer haha. Kul sen när han blir större och han kan leka lite mer på lekplatsen :)

Efter han gungat kom även pappan. Så gick upp till svärmor och svärfar och tog oss en kaffe innan vi begav oss hemmåt. Nu e liaz nybadad och precis ätit och gått och lagt sig för natten. Så nu blir de lite tv häng med min andra halva innan sängen kallar :-)

Så himla go <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: