27 Juli

Söndag 27 Juli, 2014 - 22:08
Börjar inlägget med att skriva. Va i helvete har jag hittat på med i sömnen? 
Har haft ett helvete idag. Vakna upp imorse och kunde inte röra min vänstra arm. Hela axeln gör riktigt ont så de strålar ner i armen. De första jag tänkte på va att jag legat konstigt och de går över. Men neeeej! Har lika ont nu som imorse. Kan inte lyfta liaz utan smärta, kan inte duscha och kan inte köra bil! Vilket betyder att han pch jag e fast här hemma om denna smärta fortsätter.
För jag kan inte ens få ner vagnen från alla dessa trappor. 

Va iväg och skulle handla hem mat innan och jag fick verkligen kämpa i affären. Tobbe kunde ha handlat men då hade jag fått ta liaz själv vilket jag inte vill när jag har så ont.
Då plågas jag hellre i affären! 

Vete tusan hur jag ska klara morgondagen. Tobbe va ju ledig idag som tur va men han jobbar imorgon så hoppas de lugnat ner sig till imorgon.
Som tur e så slutar Tobbe 14 och liaz brukar bara va uppe korta stunder på förmiddagen.

Tanken har varit om axeln har gått ur led men då skulle jag ju inte alls kunnat röra den va jag förstått de som?! Och jag kan ju röra den lite men jag kan inte lyfta upp armen. Den typ låser sig när jag kommer halvvägs. Hoppas verkligen smärtan försvinner, vill inte behöva ta mig till vc! Tur jag inte har något inplanerat.

Nä nu ska jag och min onda axel försöka sova.
Natti natt <3


Bus med pappa e det bästa som finns <3




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Hoppas att din axel är bättre idag :)

Svar: Tack den e bättre idag :-D
Zobeideh Farazdaghi

2014-07-28 @ 09:40:20 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: