21 Juli

Måndag 21 Juli, 2014 - 07:11
Helt otroligt vilken utlandsvärme vi har! Underbart med värme. De enda negativa är att denna jäkla lägenhet blir supervarm!! Man hinner inte komma ut från duschen förrän man svettas igen :-/ 

Tänk på onsdag blir vår lilla prins hela 4 månader!! Tiden verkligen rusar. Och vad har hänt. Denna lilla kille har fått en egen liten personlighet. Han älskar att sitta och prata med en, han försöker ta sig runt nu från rygg till mage. De går inte riktigt än men han e bra nära ;-) han har även visat mig att han har temperament. Går de inte som han vill och jag ex inte gör som han vill så kan han börja skälla på en haha. Lilla goding. Han har så mycket för sig varje dag. Nu greppar han allt oxå som e i närheten, allt ska in i munnen, han har även börjat dra i håret och glasögon e roliga haha. Min lilla prins, ja så där händer en massa och på onsdag ska vi till Bvc och väga. Spännande att se va han väger nu. Jag dööör ju om han ökat ytterligare 1 kg. Klarar knappt bära han haha.


Pappa och son låg och kolla fotboll och de finaste av allt är att dem ligger och håller varandras händer. Kärlek till Max <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: