20 Juli

Söndag 20 Juli, 2014 - 08:45
God morgon i detta underbara väder! 

Idag blir vår gosse hela 17 veckor och de firade han genom att låta sin mamma sova. För en gång skull (känns som de va evigheter sen sist) så sov han från 21 till 02:30 fick mat snabbt sen sov han till 07:00!!! Herregud va hände, från att bråka varje natt till att sova så gott haha. Skööönt!

Vi hade en dag på stranden igårkväll tillsammans med tapper Diana och lille Theo. Åkte ut och grilla och Theo bada :-) jätte trevlig kväll.
Så vi satt där till 21 liaz somna direkt i bilen sen vakna han då inge igen förrän den tiden jag skrev. Han måste ha varit riktigt trött haha. 

Tobbe e iväg på jobb och liaz sover. Jag har precis fått i mig frukost. Ska slå in Thindras present. Blir iväg på kalas när Tobbe kommer hem. Hon fyllde 2 den 15 juli. Lilla flickan börjar bli stor.

Nä nu får jag ta mig upp ur soffan och packa in presenten innan min lille räka vaknar <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: