14 Juli

Måndag 14 Juli, 2014 - 20:58
God kväll i stugan =)
 
Sitter här på nätet och surfar lite för en gång skull :P Så tänkte slänga in ett blogg inlägg.
 
Något skoj hände mig imorse haha skrattar bara jag tänker på de. Jag och Liaz är ute och när vi närmar oss hemmet så vill han självklart inte ligga längre i vagnen. Så jag får lyfta upp honom. Och så blåser de kraftigt så filten flög iväg. Så va tvungen att skydda han från vinden samtidigt jaga filten. Och va händer då. Jo vagnen sticker haha. Kan tänka mig att grannarna fick sig ett gått skratt, haha. Sen därefter höll vi oss hemma haha. 
 
Lillfisen fick smaka puré för första gången idag. Ingen höjdare alls haha potatis och palsternacka. Åkte ut lika fort som de kom in haha men ska testa igen imorgon och se hur han tar de då. Har även köpt hem potatis och majs och sen gröt. =) Så kul att börja testa nu.
 
Har bytat till sittdel nu i vagnen för han grejar inte liggdelen längre. Han ska va med och kolla hela tiden. Så har fått göra en beställning på en dyna till vagnen. Den e ju annars så himla hård. Så dynan ska väl komma i veckan hoppas den passar och att de ser snyggt ut i vagnen :p. 
Det blev denna dynan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: