13 juli

Söndag 13 Juli, 2014 - 23:51
Haft en helt fantastisk dag.

Idag är det exakt ett år sen vi fick reda på att lilla liaz flyttat in i magen. Jag minns dagen som igår.
Helt underbart! Vi båda va så fantastiskt lyckliga men samtidigt så himla rädda för va som kunde gå snett. Som jag skrivit innan har vi ju haft problem med att bli gravida. Både utomhavandeskap och missfall. Tänk att exakt ett år har gått och idag har vi vår prins här, snart 4 månader. Tänk va tiden går.

Tobbe har jobbat idag så min moster och kusiner kom på kaffe besök och höll mig lite sällskap i de gråa dystra vädret sen efter dem gick så blev liaz riktigt bråkig. Och har varit de typ hela kvällen med lite uppehåll som tur är. När Tobbe kom hem så byta vi av lite så drog jag och Diana iväg och fixa tacos. Så vi har haft en liten taco kväll här. Riktigt mysigt och gott va de. Det va ett tag sen man käka de. Efter dem gått blev de lite balkong häng i soffan haha och lite kvällsprat med Patricia :) och nu ligger man i sängen och ska Nanna kudden. Hoppas liaz är snäll imorgon :-P

Han har börjat sitta i sin gåstol nu.
Så himla go när han sitter där och knappar med alla knappar och spakar haha

Tugga kan man oxå göra på den haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: