11 Juli

Fredag 11 Juli, 2014 - 11:42
Ush nu är jag trött. Vakna redan 05:30, hoppade snabbt in i duschen innan Tobbe stack till jobb. Därefter lek och bus med lillen innan han skulle somna om. Han vaknar alltid runt 6 och e uppe lite snabbt innan han somnar om i nån timme. Sen så fort han somnade passade jag på med stor städningen innan värmen slog till. Här är så extremt varmt i denna lägenhet.. Liaz går bara med blöja och jag linne och shorts ändå så svettas man och fläkten e maxad. Blev klar i alla fall med stor städningen innan lillen vakna. Nu håller jag igång med tvätten sen kan vi äntligen ta helg. Tobbe slutar 3 idag så vi får se va denna dagen och denna helg bjuder på. Har för en gång skull inget inplanerat så man kan bara ta de som de kommer ;-) 

Invigde sittvagnen igår oxå. Han trivs bra där i ;-)  tur att vagnen har liggläge annars hade man fått vänta lite till, eftersom inte liggdelen funkat på senast tiden så e de verkligen super! 

Nä nu ska jag vila ögonen lite medan min lille plutt gör de så man e pigg när Tobbe kommer hem
<3

Har börjat visa han lite böcker. De va ju verkligen en höjdare. Han blev helt till sig haha <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: