Vinter

Måndag 13 Januari, 2014 - 21:13
Ush va iväg innan idag och förlåt mig för uttrycket men fy faaan va kallt det var!! Och det värsta är att min vinterjacka går typ knappt att stänga. Stänger jag den kan jag knappt andas. Vet att jag haft en större vinter jacka innan men vete tusan var den e :-/ den hade liksom kommit till användning nu! Men blir att jag får ta älsklingen jacka. Han har två st som tur e så då tar jag hans ena vinterjacka. Springer inte och köper en nu vinterjacka för denna korta tid. Känns onödigt att slänga ut så mycket pengar för de. 
Sen blir de ju inte så extremt mycket ute för mig. Har börjat få ont när jag går. Strålar i skinkorna och höfterna känns. Hur ska detta sluta? :-P 

Mel men va i alla fall och handla innan så nu har vi mat hemma. Sen har de varit lugn dag. Precis käkat en fruktsallad. Riktigt smaskigt :-P kan ju inte alltid vara onyttig haha. 

Nä nu blir de tv häng (ovanligt) :-P innan sängen kallar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: