Vill ha allt klart...

Torsdag 02 Januari, 2014 - 16:30
Ahh vill ha allt klart nu för mammapengen. Men nääää att de ska ta sån jäkla tid! Har jagat försäkringskassan hela dagen pga hög belastning kom man aldrig fram. Sen vid 3 tiden kom jag äntligen fram. Plats 420 i kö.... Ja men jo tjena hejsan. Va bara att stå ut. Ville ha reda på va som hände.
Jo visst e de på G här. Men inte så långt som jag hade hoppats. Den 30:de hade dem skickat ut en förfrågan eller något till hemmakväll. För att väl kolla upp alla uppgifter. Så nu är det upp till dem att ordna detta snabbt!! Jag hoppas det går undan nu för jag vill gärna ha detta klart till nästa månad! Hade tänkt gå på mammaledighet från och med den 25 feb tror jag... Så nu är det bara att hålla tummarna.. Annars får jag jaga dem på hemmakväll!! Men man hoppas slippa sånt..

Idag har jag i alla fall kommit så långt så jag skrubbat spis och ugn. Har börjat med min sån skrubb städning nu som jag brukar köra 3 ggr om året typ :-P men de går inte lika fort med tanke på de e lite jobbigare nu när man e höggravid. Medan hjärtat tittar på ishockeyn tänkte jag börja med köksskåpen. Så får se hur mycket jag hinner med :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: