Nu börjar de bli verkligt

Fredag 17 Januari, 2014 - 07:23
Igår slog de mig hur förlossningen börjar närma sig. Speciellt när man får ett mail ifrån libero där dem skiver: nu är det inte lång tid kvar. 
Går in på min app och ser 56 dagar kvar. De e typ inga dagar kvar haha. Det är ca 56 dagar som vi har kvar att bara vara vi. Om 56 dagarförändras våra liv totalt. Det är inte bara han och jag längre. Där e en liten oxå. En som vi ska vara mamma och pappa till. Jag har svårt att få de till att sjunka in att jag faktiskt ska bli mamma och han pappa. Och man kommer nog aldrig riktigt förstå förrän dagen han har kommit ut. Undra hur vårt liv kommer bli? undra hur han ser ut som gömmer sig inne i magen? E han lik Tobbe eller mig? Ja en massa såna roliga frågor/funderingar är det i mitt huvud.

Nästa vecka kommer vi nog börja med inredningen inne på rummet så de blir klar. Ska bli spännande och se hur resultatet bli :-) sen får jag ta mig tid till att skriva upp en liten lista va jag ska packa i bb väskan så den e klar när man väl åker in :)

Spännande allt är <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: