Lugn och seg dag!

Måndag 06 Januari, 2014 - 18:51
Idag har tiden verkligen gått slött!
Skit tråkigt grått och dystert väder.

Tog oss en tur till svärmor och svärfar innan idag och va lite sociala :) 
Men nu e man hemma, middagen är nere och man ligger och tar de lugnt nu. Somnar för de minsta lilla nu känns de som. Räcker att jag lägger mig ner så somnar jag haha. Illamående har jag oxå börjat få igen. Måste ju ha med graviditeten att göra., dök upp för en och en halv vecka sen. Och de bara dyker upp när de
Väl känner för de sen försvinner de efter ca 1 timme. Men måste alltid lägga mig ner och vila för att få bort de. Får fråga min BM om de på fredag när jag träffar henne ifall de e vanligt. För de e inte roligt alls detta speciellt om man e ute. 

Hjärtat håller på som vanligt med att ordna med datorn som har börjat strula en hel del.
Men så fort han e klar så ska vi se prisoners. Ska tydligen va riktigt bra sa min pappa innan idag när vi snacka så får väl se om de stämmer :-P

Nä nu blir de mer deg här i soffan. 

Kram på er 

Snart mitten av januari och fortfarande inget spår på snön. Bara regn regn regn! Då kan ju snön hålla sig borta nu när julen ändå är över men blir inte förvånad om den dyker upp slutet av denna månad. Visst att de e mysigt men den ska komma runt julen då kan man ju tycka 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: