Dryg lördag

Lördag 04 Januari, 2014 - 12:53
Vilken jäkla dag detta är. Inte bor med att jag verkligen haft foglossning till Max idag så värker hela kroppen med. Slö, trött och har smärta. Inget hjälper.... Jo värmekudden hjälper under tiden den e varm. Sen inte nog med denna smärtan så har datorn kraschat!! Gick inte att starta upp skitet i morse. Har fått igång den nu men något har kraschat inne i den så nu e Joakim här och hjälper Tobbe med datorn. Hoppas dem får rätt på den. Jag som ville spela Sims!! Men men vi får se. Så länge ligger jag här och tycker synd om mig själv. 
E de nu man ska åka på all smärta, jag som inte haft några problem alls med graviditeten :-P tur det inte e många veckor kvar! :) 

Lazze ligger här bredvid mig och tröstar mig lite :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: