BM besök avklarad

Fredag 10 Januari, 2014 - 12:53
Nu är BM besöket avklarat och det gick finemang :-) alla prover va bra. +17 kg har jag gått upp sf måttet har ökat från 27-29 så 2 cm och de va lagom mycket sa hon eftersom han lagt sig med huvudet neråt. Det betyder inte att han e fixerad för han har fortfarande plats att röra sig på (märkligt nog) haha. Men han ligger i alla fall med huvudet neråt långt ner. Man kunde till och med känna huvudet. Så BM frågade Tobbe om han ville känna men de vågade han inte haha. Söt han är då :-P hade jag kunnat så hade jag känt direkt. Häftigt ju.

Efter BM körde vi till svärmor och svärfar på kaffe innan vi begav oss till leklust för att handla liten present till theo. Så nu e de gjort. ;-) hälsade på Diana oxå, Tobbe skulle låna deras skrivare :)

Nu är vi hemma och jag e fortfarande död i kroppen. Ska vila nu en timme sen blir de stor städning här så man har rent i lägenheten nu i helgen :)

Bjuder på denna bild haha ser mer död ut än levande :-P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: