4 Januari

Lördag 04 Januari, 2014 - 07:21
Ligger här i sängen, kan inte somna om tråkigt nog. Hade velat sova mer! Men får väl vila under dagen. Kanske får gå upp nu och ta något att äta. Börjar bli hungrig men de e väl inget ovanligt hehe ;-P
Idag går vi in i vecka 31 (30+0) nu börjar det verkligen närma sig sitt slut! Jag hoppas han kommer tidigt så jag slipper gå över tiden. Vecka 38-39 hade ju varit perfa ;-) men vi får se. Känner på mig att jag går över tiden! 

Såg film igår med hjärtat. Blev pain and gain. Helt ok film. Ingen speciell faktiskt. Så man blev ju lite besviken. 

Nä nu får jag se till att vila lite annars får jag gå upp :-P skönt att bara ligga här i värmen och ta de lugnt :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: