3 Januari

Fredag 03 Januari, 2014 - 13:41
Hemkommen från fika besök hos svärmor och svärfar. Och när vi kom hem väntade där en glad överraskning i brevlådan. Äntligen kom tiden för Ultraljudet. Älsklingen och jag satt och diskuterade de innan idag om att det var konstigt att dem aldrig skicka ut en ny tid och så ligger det i brevlådan när vi kommer hem. Skojigt värre. Så den 22 Januari e det dax för lilla titten på vår lilla räka. Lilla och lilla den e nog inte lika liten längre som vi dem andra undersökningarna. 
Så nu hoppas jag att min moderkaka har flyttat sig uppåt. Annars kommer där bli ett snitt =( När jag va på emmakliniken i malmö så sa hon att hon tyckte det såg bra ut men hon visste inte exakt eftersom hon inte var den som gjorde första undersökningen så hon visste ju inte hur den satt när dem läkarna kollade vid ul i vecka 19. Men det känns ju lite positivt eftersom hon sa så. Och kan ju hoppas att han fixerat sig oxå. Börja ju få lite små panik över det?. Vet inte ens när man ska börja oroa sig över det?
 
Nä nu får jag sluta blogga dax för stor städning. Hjärtat kallar på mig så nu kallar plikten ;) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: