27 Januari

Måndag 27 Januari, 2014 - 09:43
God morgon i detta blåsiga väder.

Idag har man ett fullspäckat schema och självklart blåser de som tusan och är svin kallt!
Vill inte gå ut men måste.
Ska se våra bästa år färdigt sen tar man bilen till city gross för att veckohandla, blir hem snabbt och packa upp allt sen ska man gratulera Joakim som fyller år. Och sen har jag ett BM besök vid 3 tiden.
Så full rulle idag hehe. 

Spännande att se va man gått upp i vikt och va sf måttet ligger på. Tror inte han fixerat sig än men ska självklart kolla de med. Uppdaterar sen :-) 

Igår valde jag ut 3 plagg till bebis som åkte ner i bb väskan. Och då upptäckte jag att jag inte af någon mössa till honom när man är ute. Så får se till att hitta en mössa till honom :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: