26 Januari

Söndag 26 Januari, 2014 - 07:49
God morgon :)

Blev lite sovmorgon här på morgonen men ska nog försöka somna om på nytt eftersom man inte kom i sängs förrän halv 4.
Hade en super trevlig kväll igår. Dagen i sig a lugn, jag klarade av stor städningen så lägenheten blev städad. Vid 18 tiden kom Jimmy hit och då stack vi till maxi och köpte en massa gott. Blev både glass med strössel sås och maränger hihi sen senare på kvällen serverades de grönsaksdipp. Satt och spela och åt gott sen kom även tapper och Diana och theo. Så vi va full rulle. Blev en super kväll med massa skratt :) så skönt att jag va piggare och mådde bättre med :-) så de blev en kanon lördag. Idag blir de lugnt. Kanske ska ut och gå en sväng idag. Får se till att börja röra mig mycket nu innan förlossningen så man klarar av den. Har ju så ont i kroppen nu typ hela tiden men pappa sa till mig sist vi prata att jag måste försöka ut och gå typ 1 timme. Så ska försöka att gå lite nu på dagarna. Vädret är ju minst roligt att gå i om man säger som så.

Nä nu ska jag se om jag lyckas somna om annars får man snart gå upp och göra frukost :-)

Kvällens festligheter ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: