Sovmorgon

Fredag 28 Februari, 2014 - 08:01
Wohoo

Sovmorgon idag! Jag vakna precis!! Och kl är snart 8. Men har haft mina vanliga toa besök mitt i natten men ändå lixom! Sitter i köket och försöker få i mig lite frukost nu innan jag ska stor städa. 
Hoppas jag får tillbaka den här Mensvärken igen för då tar jag telefonen och ringer förlossningen och ber dem undersöka mig hur långt jag kommit. Om jag har börjat öppna mig. Läste på nätet att man kunde kolla om man kunde få en kontroll. Så nu hoppas jag att värken kommer tillbaka. Man vill ju ändå veta. Men samtidigt börjar man bli riktigt nervös nu, nu när allt närmar sig. 
Åhh va jag längtar efter min prins!!!

Fick höra att barnet hickar mycket innan förlossningen och de harhan gjort nu dem senaste dagarna. Typ hickat flera gånger om dagen så vi får väl se. Vill ha min lilla prins i famnen nu! :-D

Nä nu får jag käka upp här så jag kan börja städa ;-)





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Hoppas värkarna kommer tillbaka! Jag hoppas på att få lite värkar till mina sammadragningar. Gjorde ctg idag och då hade jag sammandragningar nästan hela tiden. Så hade varit skönt att få lite värkar på det, så borde det vara igång. Haha.

Svar: Dem kom igen men verkar ha försvunnit igen. Jäkla skit haha! Får väl ta mig ett varv runt löparbanan haha eller kanske situps :-P

Då hoppas jag att de börjar närma sig för dig :-D
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-28 @ 18:14:45 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: