Seg segare segast!

Onsdag 19 Februari, 2014 - 16:01
Vilken extremt seg dag denna dag varit och än är den inte över.
Vädret e grått och dystert och så självklart regnar de. 
Lyckades sova bort halva eftermiddagen oxå! Men klagar inte, riktigt skönt va de. Lika bra att sova för man vet ju aldrig när förlossningen startar. Det e ju det värsta om man inte har orken när väl den dagen kommer.
Lillen har i alla fall hållit låda och man kan ju inte mer än le när man ser magen hålla på. Hela min högra sida stack ut i några sekunder sen gjorde han nog något konstigt för hela magen började röra sig på alla håll och kanter sen gick den över till att vara rund igen haha. Lite skoj! 

Tänk va tomt de blir i magen sen när lillen e ute. Måste kännas konstigt. Men måste ju säga de att jag längtar efter att sova på höger sida. De e min bekväma sida men lillen gillar inte de, så fort jag lägger mig på höger så sparkar han och håller på ordentligt. Så det längtar jag efter ;-) och självklart saknar jag att vara smal och smidig :-P ha på mig mina gamla kläder. Åhh längtar!! :-D





Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA - med bebis i magen!

Tänker också hela tiden att jag måste passa på att sova för jag inte vet när förlossningen startar. Nu sitter jag här vaken mitt i natten och är inte det minsta trött.. Får nästan panik över att jag inte somnar!!

Svar: Här är en som känner samma. Verkar bli en likadan natt som igår. Inte de minsta trött :-/
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-20 @ 01:35:16 ? http://LINDAVIOLA.blogg.se
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Nu har jag äntligen fått lagt upp receptet på grahamsbullarna :)

Svar: Då går jag in och skriver av receptet :-D tack :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-20 @ 11:00:25 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: