Profylax inställd

Måndag 10 Februari, 2014 - 13:24
Lite ledsen blev man. Fick ett samtal från barnmorskemottagningen om att hon som håller i profylaxen är sjuk så profylaxen är inställd. Lite ledsen ju :-( så nu är första kursen för mig i slutet av feb och så skulle vi då boka in nästa efter vi varit där men vet ju aldrig om jag kommer hinna med den andra kursen :-( men men jag får en i alla fall. :) ångrar mig lite med föräldragruppen men men så e de. 

Har börjat få såna strålningar ner mot benen vid insidan och vid bäcknet. Har läst att de e normalt nu mot slutet för lillen trycks ner. Men ska höra med bm va hon säger om de. Gör sjukt ont när de väl kommer, så stannar de nån sekund och sen försvinner. Kommer oftast när jag ligger. Riktigt obehagligt. 

Så får väl se va hon säger imorgon. Ska bli spännande och se hur mycket jag gått upp och se hur sf måttet är :-) 

Hihi söt han e min lilla bebis <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: