Presenter

Måndag 17 Februari, 2014 - 07:25
Här är det jag fick igår av alla =)
 
Denna fina blöjtårta har Diana och Fia och kasi designat till mig. Där va lite krämer olja nagelsax och våtservetter. Och så självklart nallen. Plus att jag fick en massa massa blöjor så nu har han blöjor när han kommer upp i 5 kg haha. 
 
My first book fick jag av min moster. Så nu kan man pyssla lite och göra bilderna extra fina 
 
De vita kortat med blå text fick jag av Lisa. Där det står att jag får välja en valfri filt där det står med namn vikt m.m. Som nu är vald och beställd. Så ska bli spännande att se hur den ser ut =)
 
Här är lite kläder jag som han fick både från Therese mormor och min svärmor. 
 
Babygymmet fick jag av min mamma
 
Amningskudden fick jag av Plume <3 När jag inte använder den som amningskudde kan man spänna ihop den så han kan sitta i den =)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Vilka fina saker ni fick! Gillade babygymmet, vet du vart det kommer ifrån :)?

Svar: Tror det kommer från Lekia om jag inte minns fel :-)
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-17 @ 10:59:09 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: