Magbild vecka 35 (34+1)

Söndag 02 Februari, 2014 - 17:00
Här kommer veckans magbild :-) fotade aldrig igår så fick ta en idag istället :-) 
Magen blir bara större och större. Man känner av han mer och mer dock inga hårda sparkar längre. Tror han ligger med benen precis vid mitt högra revben, för sitter jag upp så "spänns" hela högra revbenet, precis som han knuffar till där :)

Idag är det 40 dagar kvar tills han kommer. Längtar som tusan! Ska bli spännande att se när han dyker upp. Han är förbjuden att komma den 8:de mars för då fyller min lillebror år. Vill han ska ha en egen dag :-P
Jag och svärmor tror han kommer tidigare medan Plume tror jag kommer gå över tiden. Har till och med slagit vad med Plume haha så hoppas jag har rätt :-P 
Här kommer i alla fall dagens magbild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: