Hemma igen

Tisdag 18 Februari, 2014 - 13:32
Nu är man hemma igen. Va nere i stan på lite ärenden sen åkte vi inom svärmor för en kaffe. Så kom precis hem. Nu blir de en lugn dag. Lillen håller låda i magen. Ligger här och ser hur vänstra sidan på magen skjuts utåt precis som han drar och sträcker sig haha. Känner man på vänstra sidan så e de sten hårt där.

Va och hämta min babybox från kronan. Så mycket bättre än babyproffsen. Deras låda innehöll  bara en blöja en binda m.m
Här fick man nappflaska, krämer, rabattkupongen, sug som rensar näsan ja lite smått och gott ni ser här på bilden va jag fick :-)





Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA - med bebis i magen!

Åh. Jag har också en sån att hämta ut, vet dock inte vilket apotek som är kronan?

Svar: Jag fick googla upp kronan apotek för jag hade själv ingen aning :) dem har en gul kronan symbol så håll utskick när du är och vandrar förbi apotek. :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-18 @ 20:48:08 ? http://LINDAVIOLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: