Ännu en vaken natt

Tisdag 11 Februari, 2014 - 07:08
Ja då sitter man här och har varit vaken sen 02:00 för man inte kan sova. Skit trött e jag och nu kan man inte lägga sig och vila heller för nu e de dax att göra sig klar för att träffa barnmorskan, ska bli spännande och se va måtten e på idag. :) sen får jag väl berätta om mina problem så får vi se va hon säger.

Sen har man som tur inget på schemat mer än att bära upp mitt nya bord som jag köpte igår som fortfarande ligger i bilen. Får kasta mitt favvo bord nu får att min trevliga sambo satte sig på de så de sprack!!!!!!!!! Hur de kunde spricka de vet jag inte för de e massivt trä. Men jag har mina aningar om att de e för jag misskött träet och så knäcktes de nu när han satte sig. Men men jag fick ett nytt bord som jag ändå tjatat om haha. Så han får hjälpa mig bygga upp de sen ;-) 

Nä nu får denna trötta gravida kvinna hoppa in i duschen så hon blir klar ;-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: