9 Februari

Söndag 09 Februari, 2014 - 11:37
Ush va dagarna bara springer iväg känns de som. 
Hinner inte med riktigt haha!
Hade en fantastisk dag igår. Träffade ju Emma som kom på besök. Blev fika i stan och lite fönstershopping. Ja självklart kom jag hem med ett par byxor till lillen. Kan ju inte låta bli haha. 
Men som sagt nu är det stopp med kläd shoppingen till honom. Måste få ordning nu på rummet innan han kommer och köpa annat lite smått och gott. 
 
Men i alla fall, tyvärr kunde inte Emma stanna så länge. Hon skulle tillbaka till stockholm. Så jag åkte vidare hem. Väl hemma så somnade jag gott i soffan haha. Tar på krafterna att va ute och gå :p. 
Sen på kvällen blev de melodian. Blev glad för att Sanna gick vidare till finalen. Tyckte den låten va skit bra! Lyckades även bli kraftigt illamående och ryggsmärta så kvällen blev inte som tänkt. Och inte nog med de så när man lägger sig ner så börjar lillen sparka ordenligt. Inte så mysigt när man mår skit hehe. Men som tur va så lugna de ner sig efter Melodian så man kunde få njuta lite av kvällen.
 
Idag händer inte så mycket. har precis skickat in aktivitetsrapporten så nu är det gjort! Skönt slipper man tänka på de. Sen händer nog inte så mycket. Hade behövt tvätta bilen som ser ut som fan men vet inte om jag orkar de idag. Kanske ska ta de nu i veckan istället när man väl är ute och kör haha :p. Börjar få kraftiga problem bakom ratten med. Nu är magen precis vid ratten!!!!!!!! Vilket betyder att jag måste nog flytta bak sätet, men gör jag de så når ju inte benen haha. Ilandsproblem. Det är det negativa med att vara kort i rocken. 
 
 
Nä nog av mig nu. Höres kanske senare =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: