7 Februari

Fredag 07 Februari, 2014 - 10:53
Fan va jag e flitig för att ha varit vaken sen kl 03:00 inatt. vaknade och kunde inte somna om så la mig i soffan med täcke och kudde. 
Käka frukost och tog tag i stor städningen och nu är jag äntligen klar med den. Och det roliga är att jag har lika mycket krafter kvar? hmm. Det är såna här dagar man gillar. När man känner att man verkligen har energi i kroppen för det är inte ofta man har det längre.
 
Ska bege mig till affären med. Förhoppningsvis kommer paketet idag som vi väntat på och sen måse jag handla till ikväll. Blir hemmalagade hamburgare ikväll och till efterrätt serveras det vaniljglass med varma hallon. Har varit sååå himla sugen på de sen igår kväll. Men orkade aldrig ta mig till affären. Dessutom va vi på kaffe hos tapper och diana. =)
Så idag blir det sånt gotte :D
 
det e det roliga nu när man är gravid. Jag har inget sug efter något speciellt utan jag kan bara sitta rakt upp och ner och bli sugen på något konstigt som jag aldrig blir annars. Som nu detta med glassen haha.
 
Nä nu ska jag ta något litet. Känner att magen börjar kurra ;)
 
Längtar till ikväll!! Hur gott ser inte detta ut till att vara? :p
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: