27 Februari

Torsdag 27 Februari, 2014 - 04:46
Ännu en dag där man e uppe redan kl 4 på morgonen. Börjar bli en vana detta. Inte så lönt att kolla klockan när man går upp hehe. Hungrig som tusan va jag så precis klämt i mig frukost, tagit it täcket och min kudde i soffan och lagt mig. Hade extrema förvärkar igår från kl 2 fram mot kvällen. De avtog efter middagen. Trodde allt va lugnt så vi begav oss till maxi för handla snabbt men jag hann bara komma in i allt stirr så satte allt igång igen så Tobbe fick springa in själv i affären medan jag gick ut och satte mig.
Så de va bara att lägga sig i foster läge när vi kom hem med vetekudden på magen. Sen avtog allt vid 23 tiden. Nu känner jag att de börjar hända igen. Ryggen känns oxå extrem. Kan ju hoppas att där e något på G. Känns ju så. Så nu får vi se till att ha allt redo för nu kan de ske när som. 

Men som sagt inget gör ont ont än utan allt känns som en kraftig "mensvärk". Så vi får se när de blir mer extremt.

Nu ska jag lägga mig lite i soffan. Så e man pigg sen och kan ta sig en promenad.



Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Åh, hoppas det är på G för dig :). Vill också ha lite kraftigare värkar nu, i alla all så man känner att det närmar sig. Haha :)

Svar: Ja jag hoppas oxå de men nu e de bort blåst igen. IRRITERANDE haha. Hoppas de kommer igång för dig snart :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-27 @ 09:50:35 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: