20 Februari

Torsdag 20 Februari, 2014 - 12:56
Ännu en grå och dyster dag. Men idag är jag piggare! Sköönt. 
Varit iväg på lite ärenden så nu är man hemma och tar det lugnt. Kanske ska starta tvätten så jag får mina kläder packade som jag ska ha med mig till bb. De e det enda som fattas sen e jag väl redo att åka in! Hoppas lillen snart är redo för denna värld, för nu orkar jag inte vänta mer! Alla runt omkring en får ju barn nu haha vill oxå ha ut vår lille nu!

Sen får vi se va dagen erbjuder. Hade behövt kolla efter en ny matta till hallen. Så kanske ska iväg och kolla eller så tar jag de imorgon :) Får se va jag orkar. 

Va man längtar till sommaren när man ser denna bilden. Sol värme grillkvällar m.m åh härligt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: