15 Februari

Lördag 15 Februari, 2014 - 04:57
Jaha då va man vaken tidigt denna lördag morgon. Men vakna i alla fall och inte hade samma värk i magen. Skönt. Nu känns de mer ömt där nere. Det börjar verkligen närma sig och med den värken man hade igår så fasar man lite haha. Men längtar som tusan till förlossningsdagen. Hade varit lite kul om han kom nu.

Jag tror garanterat att han kommer tidigare. Med tanke på att han e fixerad, han ligger långt ner, magen har sjunkit och jag har börjat få rätt mycket förvärkar. 

Så ska bli spännande att se :)

Vädret verkar inte va de bästa. Ligger fortfarande i sängen och hör hur vinden slår mot fönstret. Låter oxå som de regnar. 
Kan ju bli lite fint väder sen när vi ska åka kan man ju tycka :)

Nä nu ska jag se om jag kan vila ögonen lite. 




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Undrar om vår lille kommer ligga kvar tiden ut med. Jag har haft molande mensvärk i flera veckors tid och bebis har varit fixerad jätte länge. BM tror att bebis kommer komma nu i februari och efter nattens smärtor är jag nog beredd att hålla med henne xD

Svar: Det kanske blir en liten februari bebis. Jag e ju inte beräknad förrän den 14/3 men efter igår så tror jag att de kan nog ske redan i början av Mars :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-15 @ 13:47:55 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: