12 Februari

Onsdag 12 Februari, 2014 - 19:07
Gah blir galen på denna jäkla OS!! Hatar sport. Tobbe älskar ju sport vilket betyder att han sitter fast i denna jäkla OS. Typ heeeeela tiden känns de som. Så himla tråkigt. Har sagt att jag ska försöka få igång förlossningen så han missar OS:en haha :p.
Men då kör han med att det finns i telefonen haha.
 
Håller igång med tvätten här hemma i alla fall. Tänkte tvätta de jag ska packa ner i BB väskan. Så jag får min väska klar. Lillens väska är klar i alla fall. Ska bara packa en filt till honom och en liten snuttis.
Har varit duktigt och orkat städa två hela skå ute i köket oxå. Sen fick jag sluta för det började göra ont i kroppen. Men funderar på att ta ett litet skåp nu när jag inte har tillgång till tvn.
Ska lägga mig med ipaden sen och se tunnelbanan. Eller så spelar jag in de och ser de sen på tvn. Något utav de. 
 
Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Har varit rätt trött så har legat med täcket i soffan och bara chillat. Jo jag va på Maxi innan idag och handla mat och så skulle jag till deras lilla spelbutik för att köpa nasspray. Och ni kan ju inte gissa va som hände då. Eftersom jag bara skulle handla mat så lämna jag legget hemma och tog bara bilen snabbt med mitt bankkort. 
Kommer till deras spelbutik och ska då ta nässpray. Kassörskan hämtar nässprayen, scannar in den och sen ber om legget????? Där står jag, höggravid, trött i ben och rygg efter en timme i matbutiken och ville bara ha min nässpray och sen köra hem. Tittar på henne och frågar om hon verkligen mena allvar om hon skämtar med mig.... Sen när hon då säger att hon mena fullt allvar så får jag vända och gå.. Duktigt förbannad. Ville bara ha min nässpray. Och där handlar jag nässpray varje vecka och har aldrig blivit frågad om legg.. Ska jag ta de som en komplimang? kanske.. Men endå. Som tur är har dem apotek inne på maxi. Så packa in varorna i bilen och fick springa in igen för att köpa nässpray. Så jävla löjligt!
Tydligen ser jag väldigt liten ut. Liten och fet kanske? 
 
Men men jag fick handlat det och googlade det när jag kom hem och visst e det åldersgräns på medicin ute i matbutikerna. Dem måste tydligen ha de för att sälja de. =/ Men du kan gå in på apoteket och köpa va du vill för där är ingen åldersgräns. Herrejesus. Löjligt den som kom på de. Va e skillnaden lixom?!?
 
Nä nog av mig denna kväll. Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: