7 Augusti

Torsdag 07 Augusti, 2014 - 10:27
Hade en fantastisk dag igår hur trött jag än va så blev ändå dagen kanon. Fick bara 2 timmars sömn igår så va duktigt mör i kroppen. Men när pappan i huset kom hem stack vi iväg till Sofiero och köpte en god glass :-D underbart och riktigt skönt väder, när vi väl skulle tillbaka hem så stack vi inom lekplatsen vid oss och så fick liaz gunga. Hela han sken upp när han satte sig i gungan haha. Min lilla prins! Han trivs verkligen i gungan haha. Och jag va ju så smart som glömde mobilen i bilen så blev aldrig några kort :-( på vägen hem stötte vi på Theo och Diana som va ute på deras gård. Så satt och flabba lite och liaz fick känna på gräset lite tillsammans med Theo. Han e så himla go. Han e jätte glad för liaz och de e så kul att se. 

Efter lite bus i gräset slockna vår prins redan kl 19 i vår säng. Och där sov han gott. Så man hann koppla av lite i soffan innan sängen kallade.

Idag kör vi nog bara en hemmadag ska försöka plocka ihop lite av de liaz inte använder längre sen ska jag nog ta storstädningen redan ikväll.

Fast hade nog behövt åka till väla och kanske hitta något till mammas 50 års fest. Har inget att ha på mig :-/ panik!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: