5 augusti

Tisdag 05 Augusti, 2014 - 22:13
Godkväll i stugan :)

Ligger i sängen och ska snart blunda dem små. Liaz sover redan sen klockan 20:00. Försöker hålla på den tiden så de blir en rutin för han :) sen går han alltid upp 06;00. Kvittar hur sent man än lägger han så vaknar han alltid då haha.

Idag har jag verkligen känt att jag måste komma igång med träningen. Försöker kolla upp lite nyttighetsrecept då de inte e min starka sida. Har hittat träningskläder som jag ska åka ut och köpa. Måste hitta joggingskor med. Tänkte jag skulle börja så smått med joggning. Vi har ju ett fint område där många springer :-) kör man ett litet joggingpass på kvällen när de svalnat. Helt underbart ;-) nu ska jag bara få tummarna loss till de med. 
Men nog om de..

Imorgon ska jag träffa andra mammor och bebisar. Kul med lite nytt folk. Bestämt fika på min gård på grön området så hoppas på soligt väder :-)

Nä nu får jag se till att somna så jag får lite sömn. :)

Gud va jag älskar dig. Du är verkligen mitt allt och jag kommer verkligen gå genom eld och lågor för dig. <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: