2 Augusti

Lördag 02 Augusti, 2014 - 15:27
Avkoppling till Max nu i soffan. Varit iväg hela förmiddagen och en bit in nu på eftermiddagen. Tog oss en liten shoppingtur :)

Åkte först till babyproffsen där vi köpte en munchkin till vår lille prins :-) och precis när vi skulle betala fick jag syn på Sophie giraff!! ÄNTLIGEN... Har letat som en tok efter den. Sist jag va på babyproffsen hade dem inte den. Både jag och liaz blev glada haha! Han släpper allt nu för den haha lille söte! 

Därefter blev de en tur till väla. Så nu har jag handlat ännu en present till mamma och Liaz fick en skjorta som han ska ha till mammas 50 års fest nästa vecka :-) hoppas den passar, fick bli en storlek större eftersom dem inte hade hans storlek. Men de e nog bara att vika upp armarna :)

Nu ska vi koppla av både liaz och Tobbe ligger här bredvid mig och sover. Jag själv känner hur ögonlocken håller på att slockna haha. Så nu blundar jag oxå till lite innan dem vaknar :) 

Stor hitt med munchkin :-). Hans första smakprov med munchkin fick bli vattenmelon eftersom de e en stor hitt för honom :-) 

Den nya skjortan han ska ha nästa helg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: