13 Augusti

Onsdag 13 Augusti, 2014 - 07:14
Tänk va tiden går. Tiden bara rusar. Liaz börjar närma sig 5 månader!! Hjälp!!! Va han inte nyss en liten bebis? Stoppa tiden lite nu :-P

Ännu en tidig morgon hade vi här i hemmet. Jag vakna till vid halv 5 för liaz knuffa ut mig ur sängen. Så tänkte att jag skulle hoppa in i duschen innan Tobbe skulle iväg till jobb så kunde man bara gå och lägga sig sen. Men hann bara stänga av duschen så hör jag både Tobbe och liaz inne i sovrummet. Självklart skulle liaz vakna och han va tvungen att väcka sin pappa haha så de blev en tidig morgon här. Fick en liten powernap precis. Gav han mat och han slockna här i soffan så jag passade även på och skönt va de men hade behövt sova lite till :-)

Idag får vi nog ta en tur ut på väla. Måste köpa present. Ska på 25 års fest på lördag. En massa fester här för liaz haha i lördes va de hans mormor som blev 50 och nu hans gudmor som fyller 25. Får väl se va jag köper för present har absolut ingen aning hmm? Tycker de ska va något speciellt när man 5:ar eller 0:ar. Så får se va jag hittar :-)

Funderar på köpa hårfärg. Sjukt sugen på att färga håret i mörkare röd färg. Passar bra i de plus de e snyggt haha. Och då e de nog bäst att färga de idag eller imorgon så man inte springer med fläckar på kalaset :-)

Nä nu får jag ta hand om lillen här :-)

Bilderna tagna i måndes :-) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: