Vilken dag...

Söndag 20 April, 2014 - 21:35
Vilken dag man haft! Nu vill man bara att denna dagen ska ta slut så man kan börja på ny dag med nya krafter. Lilleman har inte alls varit på humör idag. Han va pigg och glad på morgonen sen vete tusan va som hände men de bara vände och han gallskrek riktigt ordentligt så man blev lite rädd för skriket. Inget funkade för honom inte ens gungandes i bilstolen som brukar funka. Långt om länge varvade han ner och somna dock sov han inte så länge utan vakna och grät igen. Inte de gallskriket som tur va. Utan vanligt skrik som kommer när han e övertrött. Fick han till att somna vid 2 tiden och han sov hela eftermiddagen. Skönt. Så här blev de ingen tur i de fina vädret. Vi båda va super trötta och har bara vilat under tiden har jag gjort om min design som ni ser. Inte riktigt färdig, håller på för fulla muggar. Fick avbryta nu på kvällen för lillen börja gråta igen så vi klädde på han och la han i vagnen och gick en riktigt lång runda. Och de funka!!! Han blev tyst och han sover fortfarande ;-) så nu kan vi sitta i lugn och ro med bloggen. :-).

Märkligt lillen har varit så ledsen idag. Inget roligt alls. Man kan inte göra något mer än att testa sig fram. Ibland längtar man tills han kan prata så han kan säga va felet e. 

Ush mitt lilla hjärta :-( <3

Nä nu ska jag och sambon koda vidare med bloggen. Och bara koppla av nu innan Liaz vaknar igen ;-)

Har varit riktigt nice väder idag och speciellt nu på kvällen. :-) riktigt vår väder! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: