Min bebis e sjuker :-(

Onsdag 09 April, 2014 - 09:57
Va de gör ont i mamma hjärtat att se min lille må dåligt :-(
Tror de e en förkylning han fått. Redan igår tyckte jag att andningen kändes jobbig för han och halsen va lite tjock på han men Tobbe tyckte de verkade bra så jag trodde bara jag inbilla mig. Han sov typ hela dagen. Vaknade bara när han skulle ha mat sen slockna han direkt och de e inte likt han för han brukar vara vaken i alla fall 30-60 min innan han somnar om igen. Sen på kvällen blev han riktigt kass kändes de som. Han gallskrek hela natten. Verkligen gallskrek. De va så mina egna tårar tittade fram för man lider ju när han mår så. Vid 4 tiden lyckades han somna i min famn. Så vi satt upp och sov i typ 1 timme innan jag lyckades lägga han ner så han kunde somna själv. Vakna sen igen vid 6 för han ville ha mat och nu har han sovit sen dess. Så här e man duktigt trött nu. Huvudvärk har jag med men den börjar lugna sig. Ringde BVC vid 8 för man e ju lite nojig nu när man inte vet riktigt va de e. Som tur e är läkaren där idag och en som hade avbokat sin tid så vi får komma vid 14 så läkaren kan titta och lyssna på luftvägarna. Förhoppningsvis får min lille prins hjälp där. Och sen att vi kan få lite mer råd va vi kan göra. 

Gillar inte se mitt lilla hjärta sjuk :-((






Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Uscha! Hoppas att han mår bättre nu :). Stackarn!

Svar: Ja nu mår han mycket bättre :-)
Zobeideh Farazdaghi

2014-04-11 @ 11:37:19 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: