Lycklig mamma!

Tisdag 22 April, 2014 - 14:50
Vilken fantastisk dag!
Liaz är verkligen på glatt humör och för en gång skull har man kunnat lägga honom utan en massa skrik och kämpande. Det e garanterat den jäkla ersättningen som han fick som skapat dessa problem. Idag har han verkligen varit glad när han varit vaken. Och det va längesen jag såg han så glad som idag. Vågar inte ropa hej än men de ser positivt ut. 
 
La han lite på mage i babygymmet innan och han gjorde sin första snurr från mage till rygg. Så nu ska man kanske börja passa sig lite :P.
Nacken e han rätt stark i, det har han varit sen han kom ut så egentligen behövs där inte så mycket träning. På barnakuten tyckte dem oxå att han va riktigt stark i nacken så de e ju kul att höra =)
 
Så nu e man i alla fall lycklig här hemma. Har en son som är glad igen som dessutom har gjort sin första snurr. Sen e de kanon fint väder. Ska få i mig något nu i magen sen när Tobbe kommer hem ska vi iväg och köpa bärsele. Ska testa på, för jag har märkt att han oftast blir som lugnast när han är i min famn. Så förhoppningsvis funkar den bra. 
 
Nu får jag nog slänga i mig något innan lillen vaknar. =)
 
 
Bilderna är tagna förra veckan =)
 


Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Vilken duktig kille ni har! Skönt att han mår bättre nu med :)

2014-04-22 @ 15:55:28 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: